webinár - kľúčové slová
Si pripravená Rozbehnúť objednávky na svojom e-shope?
Nie, vedomosti o kľúčových slovách ti nebudú stačiť. Tvoria však základný stavebný kameň fungujúceho online podnikania. Bez toho, aby si pochopila princíp ako fungujú kľúčové slová, ako ich používať v praxi, na svoju stránku organickú návštevnosť (cudzích ľudí z Googlu) jednoducho nedostaneš. To všetko ti vysvetlím vo webinári a to jednoduchou, zrozumiteľnou a uchopiteľnou cestou tak, aby si to hneď mohla aplikovať v praxi.
25 €
Máš už e-shop nejaký čas, no máš pocit, že ti zatiaľ nič nepriniesol. Objednávky ti chodia iba vtedy, ak sa so zákazníkom dohodneš, nech si objednávku urobí cez e-shop. Máš pocit, že to celé boli vyhodené peniaze a hlavne čas, ktorý si tomu venovala, kým si tie všetky produkty vôbec na stránku nahodila.
Nájdeš sa aj v tomto?
Založila si si e-shop, pretože si si chcela uľahčiť predaj. Už ťa nebavilo neustále predávať cez Facebook a každý mesiac znovu a znovu vyhľadávať zákazníkov? Myslela si si, alebo ti bolo povedané, že keď budeš mať e-shop, objednávky budú chodiť samé a ty ich len budeš vybavovať. Lenže nič také sa nedeje a celé to bolo zbytočné.
Veď ja kľúčové slová používam. Mám na e-shope taký priečinok a tam ich stále vpisujem. Niekde si už počula, že používaj kľúčové slová, tak ich aj používaš. Na svojom e-shope máš políčko, kde je napísané “kľúčové slová”, tak si to tam vypĺňaš. A keď ti poviem, že je to úplne zbytočné to, čo robíš? Schválne už ti to prinieslo reálne výsledky?
Založila si si e-shop, pretože si si chcela uľahčiť predaj. Už ťa nebavilo neustále predávať cez Facebook a každý mesiac znovu a znovu vyhľadávať zákazníkov? Myslela si si, alebo ti bolo povedané, že keď budeš mať e-shop, objednávky budú chodiť samé a ty ich len budeš vybavovať. Lenže nič také sa nedeje a celé to bolo zbytočné.
Veď ja kľúčové slová používam. Mám na e-shope taký priečinok a tam ich stále vpisujem. Niekde si už počula, že používaj kľúčové slová, tak ich aj používaš. Na svojom e-shope máš políčko, kde je napísané “kľúčové slová”, tak si to tam vypĺňaš. A keď ti poviem, že je to úplne zbytočné to, čo robíš? Schválne už ti to prinieslo reálne výsledky?
Nie si v tom sama
V takejto situácii som bola na začiatku aj ja, pretože...
V škole sme jednoducho predmet Podnikanie s e-shopom nemali. Na to, aby ti cez e-shop chodili objednávky, potrebuješ oveľa viac ako pekný vizuál. Potrebuješ to jednoducho dať Googlu (resp. iným vyhľádavačom) vedieť, že halóoo, mám tu svoj e-shop, na ktorom predávam to a to. A to robíš práve cez kľúčové slová.
Napríklad: predávaš detské čiapky. Halóó Google, keď niekto bude hľadať detskú čiapku, môžeš odporučiť mňa, lebo ja ich na stránke mám.
No kiež by to bolo celé také jednoduché :). Pripravila som však pre teba webinár, kde sa ti to budem snažiť celé vysvetliť.
V škole sme jednoducho predmet Podnikanie s e-shopom nemali. Na to, aby ti cez e-shop chodili objednávky, potrebuješ oveľa viac ako pekný vizuál. Potrebuješ to jednoducho dať Googlu (resp. iným vyhľádavačom) vedieť, že halóoo, mám tu svoj e-shop, na ktorom predávam to a to. A to robíš práve cez kľúčové slová.
Napríklad: predávaš detské čiapky. Halóó Google, keď niekto bude hľadať detskú čiapku, môžeš odporučiť mňa, lebo ja ich na stránke mám.
No kiež by to bolo celé také jednoduché :). Pripravila som však pre teba webinár, kde sa ti to budem snažiť celé vysvetliť.
Dôležité je pochopiť prácu s kľúčovými slovami
Čo sa dozvieš na webinári:
- čo to tie kľúčové slová vôbec sú
- aké sú to short tail a aké long tail, a prečo je to pre teba dôležité vedieť
- čo je to vyhľadávanosť kľúčových slov
- kde všade by si mala kľúčové slová používať
- prečo by si mala poznať svoje pozície na dané kľúčové slová
- ako jednocuho zistiť tieto údaje
- tipy na rôzne nástroje, ktoré môžeš v tomto smere využívať
Získané vedomosti treba ihneď aplikovať do praxe
Čo po webinári dokážeš?
Dokážeš si vyhľadať kľúčové slová, ktoré sú relevantné pre tvoje podnikanie. Budeš si vedieť pozrieť hľadanosť daných slov a následne sa rozhodnúť, ktoré slová prioritne použiješ na tvojom eshope.
Budeš vedieť ako si upraviť svoju stránku, aby ti postupne priniesli výsledky. Budeš vedieť, kde a ako kľúčové slová vkladať, aby Google o tebe vedel. Napríklad pri obrázkoch.
Budeš poznať niekoľko nástrojov, ktoré ti uľahčia prácu s kľúčovými slovami. Pomôžu ti napríklad zistiť tvoje pozície na jednotlivé kľúčové slová.
Dokážeš si vyhľadať kľúčové slová, ktoré sú relevantné pre tvoje podnikanie. Budeš si vedieť pozrieť hľadanosť daných slov a následne sa rozhodnúť, ktoré slová prioritne použiješ na tvojom eshope.
Budeš vedieť ako si upraviť svoju stránku, aby ti postupne priniesli výsledky. Budeš vedieť, kde a ako kľúčové slová vkladať, aby Google o tebe vedel. Napríklad pri obrázkoch.
Budeš poznať niekoľko nástrojov, ktoré ti uľahčia prácu s kľúčovými slovami. Pomôžu ti napríklad zistiť tvoje pozície na jednotlivé kľúčové slová.